Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 33 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

Page lap.hu oldalak keresése Google-lel
A keresőoptimalizálás céljaira nehézkesen használható startlapkereső helyett sokkal kényelmesebb a Google.hu használata a linkajánlás céljából szóba jöhető lap.hu oldalak felleléséhez.
News Item "Az oldal káros lehet számítógéped számára" hiba
Világszerte nagyon furcsa hiba ütötte fel a fejét a Google-nél. A találati rangsorokban minden organikus találat alatt megjelent a "Az oldal káros lehet számítógéped számára" figyelmeztető felirat, illetve ennek helyi nyelvi változatai.
News Item Új Google keresőfelület?
Felfrissített arculattal és új, bal oldali oszloppal jelentkező Google felhasználói felület tesztelését kezdte meg a Google. Az egyelőre csak a google.com-on tesztelhető új felülethez mi is hozzáférhetünk, ha a különböző oldalakon (mint pl. a gizmodo vagy a blogoscoped) keringő javascript kód címmezőbe írásával létrehozzuk a megfelelő cookie-t böngészőnkben.
News Item CSS Sprite a Google találati oldalain
Ha véletlenül valaki CSS támogatás nélkül töltené be a Google kereső valamilyen kifejezésre adott találati oldalát, egy furcsa képpel találja magát szembe, ahol látszólag értelem nélkül egymás mellé vannak zsúfolva különféle ikonok és logók. A valójában ez az ún. CSS Sprite technika eredménye, mely által gyorsabban töltődnek a Google oldalai.
News Item Irja be a Google-ba: Louis Galéria
Érdekes látni amikor az interneten otthonosan mozgó emberek számára evidens dolgok megtalálják az utukat az offline világban is, mint azt a Louis Galéria példája is mutatja. A múltkoriban a Budapesti Piac-ban észrevett hirdetésben ugyanis a hirdető weboldalának címe helyett nemes egyszerűséggel csak annyit írt: "Írja be a Google-ba: Louis Galéria"
News Item Budapest keresőoptimalizálás avagy Local SEO
Több mint egy hónapja jelentette be és tette elérhetővé a Google a magyar keresőfelületen is a térképes találatokat illetve a Google Térkép szolgáltatást, azonban itthon meglehetősen kis visszhangja volt ennek a változásnak, és mindannak ami nyomában jár: rengeteg kulcsszó esetén igen nagyot változott a találati lista, eddig stabil első helyezettek csúszhattak akár a tizenegyedik kijelzett találat helyére.
Azaz Let me Google that for you, ami a "Google a barátod" jellegű félig-meddig beszólós oldalak egy szofisztikált, magyarul is elérhető változata: ha úgy gondoljuk, hogy valaki feleslegesen kérdezett bennünket, ahelyett, hogy a Google-t kérdezte volna, megadhatunk neki egy linket az alábbi webhelyről, mely által animált formában is elmagyarázhatjuk azt, hogy milyen kulcsszóra kellett volna rákeresni a kérdés egyszerű és gyors megválaszolásához.
News Item Weboldalak sebessége mint Google rangsorolási szempont
Bár már korábban is ismert volt, hogy a Google fontosságot tulajdonít a weboldalak betöltődési gyorsaságának, mind saját weboldalainál mind pedig azoknál a weboldalaknál, ahová látogatókat továbbít pl. keresőszolgáltatásai felől, először került mindez hivatalosan is deklarálásra a Google hivatalos blogjában.
News Item Google Instant már magyarul is
A Google — hivatalos közleménye szerint — a mai nappal megkezdte a Google Instant fokozatos elérhetővé tételét a Google keresőben a magyar felhasználók részére is.
News Item Ne használj magyar keresőt!
Miskolczy Csaba, a Blogter ügyvezetője a közelmúltban a Kreatív Online-n meglehetősen szubjektív kirohanást intézett a weben terjeszkedő multi cégek ellen, már írása címében is egyértelműen a Google-t támadva. Mivel más mérvadó források is hajlamosak valamiféle romantikus webnacionalizmusra, ezért érdemes néhány tényt számba venni, hogy megértsük, miért fellegzett be egyszer s mindenkorra például a magyar keresőknek.
News Item Startlap.hu mint a Google alternatívája
Egy "igazi magyar" kereső iránti vágyakozásunk közben hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy már létezik egy olyan weboldal, ami valódi, használható alternatívát jelent a webes keresésre, magyarországi felhasználói bázisának mérete is vetekedik a Google-ével, ráadásul (holland származása és finn nevű tulajdonosa ellenére) igazi hungarikumnak számít: ez pedig a startlap.hu és a lap.hu odalak.
News Item Google helyezések relativizálódása
Ahogy fejlődik a Google keresőszolgáltatása és a rangsorolási algoritmusai, úgy válik egyre személyre szabottabbá az, hogy a felhasználók egy adott kérdésükre milyen válaszokat kapnak. Ezzel a felhasználók számára jobb lesz a szolgáltatás, azonban mindez nem mellékesen némi problémát is fog okozni a keresőoptimalizálással foglalkozóknak...
News Item Szeretem a bankom
A Budapest Bank alapjában véve Facebook-os kampányának van némi keresőmarketinges metszete is, amikor is arról beszél a bank reklámembere, hogy miért nem jelenik meg semmi a "szeretem a bankom" kifejezésre rákeresve. Már csak azt kell elérnie a hirdetőnek, hogy lehetőleg az ő oldalai jöjjenek ki elsőnek erre a kifejezésre, ne pedig valamelyik a reklámkampányt pocskondiázó blogbejegyzés.
News Item Linkek szövege a Google találatok címében
Az utóbbi időben egyre gyakoribb jelenség, hogy a Google találati rangsorában megjelenő weblapok kivonatának címe (az a nagybetűs kék színű sor) részben vagy egészben nem az adott weblapról származik, hanem a rá mutató külső vagy belső linkek szövegéről. Ez az újítás egyrészt rámutat a linkek szövegének fontosságára, másrészt pedig számos olyan esetet hoz létre, ami inkább megkérdőjelezhető, mintsem hasznos.
News Item Google Pingvin update
Bár sokan sokfélét írnak, akár teljes megygyőződésből is, még mindig korai lenne arról írni, hogy a Google április végén bejelentett algoritmusfrissítése pontosan miért és milyen oldalakat vetett vissza a magyar weben, illetve milyen változásokat fog indukálni mindez a keresőoptimalizálás és a linképítés tekintetében. A tisztánlátás érdekében azonban néhány gondolatot talán érdemes megosztanom a saját tapasztalataim alapján.
News Item 2. legjobb magyar kereső a külföldiek szerint
A közelmúltban többségében amerikai egyetemistákból álló hallgatóság számára tartottam vendégelőadóként interaktív előadást/szemináriumot a keresők felhasználói felületeivel, használhatóságával kapcsolatban, ahol a hallgatók feladata az volt, hogy mindenféle magyar tudás híján próbálják kitalálni, melyik lehet a második legnépszerűbb magyar kereső.
News Item A karácsony online szelleme
A karácsonyi készülődés időszakának legnépszerűbb és legnagyobb mértékben növekvő keresőkifejezései: Budapest, 2008. december 23. – Közeleg az év vége és ezzel együtt az év végi összesítések ideje is. Az elmúlt esztendőkkel ellentétben a Google idén nem az egész év, hanem csupán egy rövid, de keresések tekintetében annál intenzívebb időszak, a karácsonyi hajrá utolsó hete legnépszerűbb és legnagyobb mértékben növekvő keresőkifejezéseinek listáját adja közre. A toplista az aktualitás maga, főszerepben az ...
News Item Hova menjünk moziba?
Budapest, 2009. január 16. – A Google.hu felhasználói mától még kényelmesebben kereshetnek a mozifilmekre vonatkozó információk között, hiszen a PORT-network.com által szolgáltatott adatoknak köszönhetően közvetlenül a keresőből megtudhatják, hol vetítik az őket érdeklő mozifilmet.
News Item Már magyarul is elérhető a SearchWiki
Budapest, 2009. április 29. - A Google már magyar nyelven is elérhetővé tette a SearchWiki-t, amellyel a felhasználók átrendezhetik keresési eredményeiket, illetve megoszthatják saját beállításaikat, véleményüket a többi felhasználóval is.
News Item A Google Keresési beállításai mától magyarul is elérhetőek
Budapest, 2009. december 7. – Mától a Google.hu-n zajló keresések egyszerűen pontosíthatóak a Keresési beállítások segítségével. A közvetlenül a találati oldalon elérhető „Beállítások megjelenítése…” linkre kattintva a felhasználók még gyorsabban rábukkannak a számukra releváns találatokra.
News Item Valós idejű Google keresés már magyarul is
Budapest, 2010. március 19. – Mostantól a Google.hu oldalán is megjelennek a valós idejű keresési találatok. Amikor egy hírességről, foci csapatról vagy épp az aktuális politikai helyzetről szeretnénk olvasni, elég ezeket a keresőbe beírni és máris elolvashatjuk a legfrissebb híreket az adott témában. Ez azt jelenti, hogy a legutóbbi találatok között megjelenik számos mikroblog szolgáltatáson és közösségi oldalon megosztott friss tartalom, illetve a legutoljára publikált hírek és blog bejegyzések is.
News Item A magyar Google is új külsőt kapott
Budapest, 2010. május 7. – Megújult külsőt kapott a Google keresője, mely várhatóan a hét végéig minden az oldalt magyarul használó internetezőhöz megérkezik. Apró, de látványos változáson ment keresztül a logó és az oldal dizájnja, illetve a még hatékonyabb, egyszerűbb és gyorsabb keresés érdekében új navigációs sávot helyeztek el a felület bal oldalán.
News Item Válaszok, még gyorsabban - Bemutatkozik a Google Instant
Budapest, 2010.09.08. – A Google ma bejelentette továbbfejlesztett kereső felületét és infrastruktúráját, amely gyors és „gondolatolvasó”.
News Item A Google bejelentette új Instant Előnézetek alkalmazását
Budapest,  2010. november 9. – A Google ma bemutatta legújabb keresési fejlesztését – egy gyors és interaktív eszközt, amely a találatokat vizuálisan megjeleníti egy előnézeti kép formájában, ezáltal könnyebben eldönthetjük, hogy melyik oldal felel meg leginkább a keresési feltételeinknek.
Page Google keresővel mindenki elérhető
Szinte mindenki, aki internetezik, rendszeresen használja a keresőket: Magyarországon pedig a kereső egyet jelent a Google-lel, miképp a világ nagy részén is. Olyan ez, mintha csak egyetlen tévécsatornán kellene hirdessünk annak érdekében, hogy az összes tévénézőt elérhessük.
Page Proaktív, érdeklődő látogatók
Senki sem használja a keresőket unaloműzés céljából, mint ahogy szótárakat is kevesen olvasgatnak szórakozásból. Ezzel szemben széles körűen használják fogyasztási döntéseik megalapozásához, így más tömegmédiumok fogyasztóihoz képes jóval közelebb állnak ahhoz, hogy ügyfeleinkké váljanak, ráadásul könnyebb is felkelteni érdeklődésüket.
Page Organikus találatok és Google hirdetések
A Google találati listáiban kétfajta megjelenési lehetőség létezik, melyek bár hasonlóan néznek ki, működésük logikája gyökeresen más. Míg a Hirdetések között a Google AdWords keresőhirdetési rendszer segítségével jelenhetünk meg, addig a nem fizetett vagy organikus találatok között weboldalunk szöveges tartalma alapján van esélyünk feltűnni.
Page Keresőhelyezések
A keresőláthatóság egyik döntő tényezője, hogy hol jelenik meg a weboldal kivonata a Google adott találati rangsorában: hanyadik helyezésen illetve melyik találati oldalon, továbbá melyik találati oszlopban.
Page Google optimalizálás mint hirdetés
A keresőoptimalizálás felfogható egyszerűen egy speciális hirdetési formaként is, ahol a megjelenésért nem pénzzel kell fizetni, hanem elsősorban olyan információk publikálásával, melyeket keresnek az emberek, másodsorban weboldalunk azon külső jegyeknek megfelelő beállításával, melyeket a Google vizsgál annak eldöntése érdekében, hogy releváns információforrás-e az oldalunk.
Page Facebook-láz
A Facebook nemcsak Iwiw-gyilkos közösségi oldalként robbant be a köztudatba, hanem napjaink marketing csodafegyvereként is. Noha sok szempontból valóban rászolgált a kitüntetett figyelemre — hogy ne essünk túlzásokba —, érdemes átgondolni, mennyiben hasonlít a Facebook-on megjelenés a Google keresőben való nem fizetett megjelenés kevésbé "divatos" módszereire.