Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 5 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

Page Reklámbevételek maximalizálása
Attól függetlenül, hogy csak a kattintások után számláz a Google a felületeit használó hirdetőknek, az AdWords hirdetési rendszer a Google bevételeinek maximalizálását is szolgálja. Ehhez pedig vagy a kattintások gyakoriságát, vagy pedig az egy kattintásért fizetett árat kell maximalizálni.
Page Üzleti elképzelések rendszerszintű átgondolása
Mivel nem lehet csak úgy általában a Google-ön hirdetni, ezért a hatékony keresőjelenlét érdekében nagyon pontosan be kell tudnunk határolni, hogy milyen találati rangsorokban, hogyan szeretnénk megjelenni. Ha ugyanis nem tudjuk elég szabatosan megfogalmazni üzleti koncepciónk, akkor sosem fogjuk tudni céljainkat megfelelően lefordítani azt a keresőmegjelenés során kulcsszerepet játszó keresőkifejezésekre.
Page Harmadik fél szerepe a keresőjelenlét kialakításában
Ha üzleti elképzeléseinket pontosan meg tudjuk fogalmazni, a következő lépés, hogy mindez tükröződjék is webes jelenlétünkben. Ha valami nem látszik weboldalunkon, az sosem fog látszani a keresőkben sem, ezért törekedni kell arra, hogy lehetőleg ne maradjon le semmilyen fontos információ, így az összes fontos helyen legyen esélyünk megjelenni a Google találati listáiban.
Page Google felhasználói és partnerei
A Google üzleti modellje meglehetősen egyedi abból a szempontból, hogy noha a látszat szerint a Google szinte összes szolgáltatása ingyenes, valójában egy meglehetősen szűk réteg az, aki "finanszírozza" mindezt, ezáltal lehetővé téve a szolgáltatások ingyenességét, legyen az a Google kereső vagy akár a Gmail.
Page Üzleti modell és mérhetőség
Néhány teljes mértékben online üzleti modell esetén pusztán néhány technikai kérdés megoldásával mérhetővé válik, honnan jön a legtöbb vásárló, megrendelő. Sok üzleti modell esetén viszont nagyon körülményes mérni, mely látogatók hoztak bevételt számunkra: ebben az esetben vagy közvetett módszerekkel, vagy pedig akár üzleti modellünk átalakításával kell jobban mérhetővé tenni látogatottságunk.