Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 20 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

Page Kattintás alapú hirdetés
A hagyományos hirdetési rendszerekhez képest a legnagyobb különbség az AdWords esetén, hogy a hirdetésünk megjelenítéséért csak akkor kell fizetni, ha a hirdetést megtekintő látogató rá is kattint hirdetésünkre.
Page Reklámbevételek maximalizálása
Attól függetlenül, hogy csak a kattintások után számláz a Google a felületeit használó hirdetőknek, az AdWords hirdetési rendszer a Google bevételeinek maximalizálását is szolgálja. Ehhez pedig vagy a kattintások gyakoriságát, vagy pedig az egy kattintásért fizetett árat kell maximalizálni.
Page Hirdetések rangsorolása
A kattintás alapú hirdetési rendszer lényegéből eredően a Google szabadon döntheti el, hogy hol jeleníti meg hirdetésünk, így egy adott kulcsszóra potenciálisan megjeleníthető hirdetések közül azokat teszi a legjobb helyekre, melyek révén a saját bevételei a legmagasabbak lehetnek.
Page Licitek kezelése
Az AdWords hirdetési rendszerében a kattintások ára a keresletnek és a kínálatnak megfelelően dinamikusan változik. Minél több látogatót, minél több hirdető, minél nagyobb haszon reményében szeretne megszerezni, minél kevesebb érdeklődő közül, annál többe fog kerülni egy kattintás.
Page Keresőmarketinges és hirdetői megközelítés
A Google AdWords keresőhirdetési rendszer segítségével hirdető ügyfelek számára gyakran az elsődleges probléma, hogy a hirdetésük megjelenik-e bizonyos kulcsszavakra, illetve egy adott összegű licit esetén miért nem jelenik meg jobb helyen. A keresőmarketinges megközelítés viszont a másik oldaláról nézi mindezt: mennyi pénzért hány, valóban érdeklődő látogatót tudtunk szerezni, függetlenül attól, hol is jelent meg a hirdetés.
Page Google viszonya a SEO-hoz és az AdWords-höz
A Google hozzáállása a keresőfelületén elérhető különböző megjelenési lehetőségekhez igencsak eltérő: míg a fizetett hirdetési lehetőséget költséges reklámkampányokkal támogatja, a keresőoptimalizálást csak jóval visszafogottabban népszerűsíti ill. támogatja. Emögött azonban nincsen semmiféle összeesküvés-elmélet, csupán egyszerű üzleti számítás.
Page Webes jelenlét fejlesztése vagy hirdetési felület vásárlása?
Míg a keresőoptimalizálás során elsősorban webes jelenlétünk fejlesztésébe invesztálunk, addig a keresőhirdetési kampányok, mint pl. az AdWords igénybevétele esetén a Google hirdetési felületein való megjelenést fizetjük meg.
Page AdWords, SEO és az időtényező
A Google AdWords nyújtotta fizetett hirdetések és a keresőoptimalizálás eredményének dinamikája között lényeges különbség van: míg egy AdWords kampánnyal szinte azonnal megjelenhetünk a keresőkben, addig a keresőoptimalizálás által csak hosszabb-rövidebb átfutási idővel.
Page "Csináld magad" AdWords kampányok
AdWords hirdetési kampányokat a keresőmarketing alapjainak ismerete nélkül is fel lehet állítani, ráadásul még azt sem lehet feltétlenül mondani, hogy a laikusok által készített kampányok eleve kudarcra ítéltettek. Van azonban néhály típushiba, ami a legtöbb, keresőmarketing szakember közreműködése nélkül készített kampányra egyaránt jellemző.
Page Keresőhirdetések kezelése
Ha a látogatottság növelése érdekében már megtette a legfontosabb lépéseket, de szeretne még több látogatót szerezni a keresők felől, vagy olyan kulcsszavakra (például a konkurencia, vagy egyéb kapcsolódó témák kulcsszavaira) szeretne jó helyezéseket elérni, melyekre az oldal optimalizálásának segítségével nem lehet gazdaságosan szert tenni, bízzon meg Bennünket keresőhirdetéseinek beállításával és optimalizálásával.
Page AdWords Hirdetések
Olyan kulcsszavak esetén, melyekre nem akarunk vagy nem tudunk jó helyezéseken megjelenni, a Google fizetett szponzorált találatai segítségével jelenhet meg oldalunk.
News Item Magyar és német AdWords kuponok
Aki a Google Analytics számláján beikszelte vagy úgy hagyta, hogy szeretne Különleges Ajánlatokról értesülni, az most jó eséllyel kapott nemrég egy 15000 forintról szóló AdWords kupont. Akinek esetleg több Analytics számlája is van, az akár több személyre szóló kupont is kaphatott. Így járt OldalGazda is, aki így megtudta, hogy a német nyelvterületen mekkora értékű kuponokat osztogattak.
News Item Keresőmarketing lehetőségei 2013-ban
Ha valaki a keresők felől jövő látogatottságát szeretné növelni, három fő stratégia közül választhat, illetve eldöntheti, hogy e három stratégia milyen kombinációjával szeretné céljait elérni: zseniális weboldalt épít, mesterségesen pumpálja fel helyezéseit, vagy fizet a keresőhirdetések megjelenítéséért.
News Item Ötletek és tanácsok magyarul a Google-tól
Budapest, 2009. január 22. – Elindult az első magyar nyelvű, hivatalos Google Blog: A Google elindította első magyar nyelvű blogját, amelyet a keresőcég hazai munkatársai jegyeznek. A blog elsődleges célja az egyre nagyobb érdeklődéssel övezett, ámde sokak számára még némileg misztikusnak tűnő online marketing, azon belül is a keresőmarketing alapos bemutatása, de emellett hasznos és érdekes tippekkel és trükkökkel ismerkedhet meg minden felhasználó és webhely-tulajdonos is.
News Item Google és a microware közös marketing programja
Magyarország vezető domain regisztrátora, a microware Hungary Kft. és az internetes szolgáltatások számos ágában piacvezető Google egy újszerű együttműködés keretében igyekszik a Google által létrehozott online hirdetési modellt, a Google Adwords-öt népszerűsíteni.
News Item Google AdWords szemináriumok indulnak kezdők számára
Budapest, 2009. november 18. – A Google elindítja az Adwords Hirdetési Szemináriumokat, ahol a jelentkezők szakértőktől tanulhatják meg a hirdetési program használatát. A tréningekre elsősorban kezdő felhasználókat várnak, akik alaposabb ismereteket szeretnének szerezni a Google hirdetési rendszeréről. Az egynapos tréningek december első felében indulnak, majd 2010-ben folytatódnak.
News Item Új hazai és nemzetközi Google kezdeményezés az ügynökségekért
Budapest, 2010. április 26. – A Google úgy tekint az ügynökségekre, mint egyik legfontosabb stratégiai partnereire, akik kulcsfontosságú szerepet játszanak a internetes piac növekedésében. A mai napon négy fontos, az ügynökségek számára releváns újdonságot jelentünk be: beleértve egy magyarországi ügynökségeknek szóló kezdeményezést.
News Item A Google Európa-szerte frissíti a védjegyek használatával kapcsolatos szabályzatát
Budapest, 2010. augusztus 4. – Az Európai Bíróság ítéletét alapul véve a Google ma átalakította a védjegyekkel kapcsolatos szabályzatát Európában és az Európai Szabadkereskedelmi Társulás (EFTA) tagországaiban.
Page Organikus találatok és Google hirdetések
A Google találati listáiban kétfajta megjelenési lehetőség létezik, melyek bár hasonlóan néznek ki, működésük logikája gyökeresen más. Míg a Hirdetések között a Google AdWords keresőhirdetési rendszer segítségével jelenhetünk meg, addig a nem fizetett vagy organikus találatok között weboldalunk szöveges tartalma alapján van esélyünk feltűnni.
Page Kapcsolatfelvétel a Google Magyarország munkatársaival
Noha a Google felhasználói és partnerei számára rendelkezésre áll néhány lehetőség a Google munkatársaival történő kapcsolatfelvételre, sem a Google Magyarország (azaz a Google Számítástechnikai Szolgáltató Kft.), sem a Google anyacége nem az a cég, ahová csak úgy simán betelefonálhatunk vagy e-mailt írhatunk, mivel hagyományos értelemben vett ügyfélszolgálat e cégeknél nem létezik.