Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 11 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

News Item (not provided)
A Google október végi bejelentésének megfelelően egyre gyakrabban találkozni az Analytics látogatottsági statisztikák kulcsszavai között a (not provided), sőt egyes oldalak esetén a (not set) "kulcsszóval". A Google ugyanis az adatvédelemre hivatkozva már nem minden esetben osztja meg a webmesterekkel és keresőoptimalizálókkal, hogy milyen kulcsszavakra keresve találtak rájuk.
News Item A MiniCRM keresőmarketinges szemmel
Egy magyar fejlesztésű kisvállalati CRM rendszer bemutatása keresőmarketinges szemmel, elsősorban azokra a funkciókra koncentrálva, melyek lehetővé teszik, hogy ne csak üzletvitelünk, hanem webes jelenlétünk is még tudatosabb és átgondoltabb legyen.
News Item Ingyenes webanalitikai képzés a Google-től
Budapest, 2009. április 10. - A Google ingyenes webanalitikával foglalkozó internetes szemináriumot tervez a téma iránt érdeklődő kezdő és haladó marketing szakemberek számára.
Page Hozzáférés a Google Analytics látogatottsági statisztikákhoz (régi felületen)
Rövid összefoglaló leírás a Google Analytics látogatottsági statisztikai rendszerbe való belépésről, az Analytics főbb menüpontjairól és az ott található látogatottsági statisztikák fajtáiról.
Page Google Analytics statisztikák megosztása (régi felületen)
Könnyen lehetővé tehető, hogy más (pl. oldalunkat optimalizáló szakember) is lássa weboldalunk látogatottsági statisztikáit. Egy adott Google Analytics fiókhoz tartozó látogatottsági statisztikai profilok ugyanis egyszerűen megoszthatóak más Google Fiókkal rendelkező felhasználókkal.
Page Pontosan célozható megjelenés
Míg ha egy hírportálon megtekintenek egy adott cikket, abból csak az következik, hogy az olvasó elé tett tartalom valami miatt felkeltette az érdeklődését, addig a keresők esetében a látogatók azok, akik a használt keresőszavakkal pontosan meghatározzák, milyen információra lenne igényük. Ezáltal pedig sokkal jobban összepárosítható, hogy melyik látogató számára milyen hirdetéssel érdemes megjelenni.
Page Konverziók követésének technológiai alapjai
A weboldalakon a konverziókat manapság leginkább két elterjedt módszerrel tudjuk követni: vagy a látogatottsági statisztikákban beállított célkövetés vagy pedig a hirdetési rendszerünk által generált követőkód beszúrása segítségével.
Folder Google Analytics
A Google látogatottsági statisztikai szolgáltatása hosszú idő óta a legjobbak közé tartozik a külső szerveren működő, a látogatókat a mérni kívánt weblapokba beszúrt JavaScript követőkóddal elemző statisztikai rendszerek közül. Mivel pedig egyrészt mindez ingyenesen mindenki számára elérhető, másrészt pedig folyamatosan integrálják a Google egyéb szolgáltatásaival, mint pl. az AdWords és az AdSense, ezért rengeteg webmester használja.
Page Google Analytics fiók létrehozása lépésről-lépésre
Rövid leírás arról, hogyan hozhatunk létre saját Google Analytics fiókot, majd hogyan indíthatjuk el weboldalunk látogatottságának mérését.
Page Google Analytics statisztikák megosztása
Könnyen lehetővé tehető, hogy más (pl. oldalunkat optimalizáló szakember) is lássa weboldalunk látogatottsági statisztikáit. Egy adott Google Analytics fiókhoz tartozó látogatottsági statisztikai profilok ugyanis egyszerűen megoszthatóak más Google Fiókkal rendelkező felhasználókkal.
Page Piwik webanalitikai rendszer bemutatása
A Piwik egy ingyenes, nyílt forráskódú látogatottsági statisztikai rendszer, melyet némi egyszerűsítéssel akár a Google Analytics alternatívájának is nevezhetünk, de az AwStats vagy a Webalizer statisztikákat mindenképpen érdemes lecserélni erre az utóbbi időben látványos fejlődést felmutató webanalitikai rendszerre.