Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 10 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

News Item Szeretem a bankom
A Budapest Bank alapjában véve Facebook-os kampányának van némi keresőmarketinges metszete is, amikor is arról beszél a bank reklámembere, hogy miért nem jelenik meg semmi a "szeretem a bankom" kifejezésre rákeresve. Már csak azt kell elérnie a hirdetőnek, hogy lehetőleg az ő oldalai jöjjenek ki elsőnek erre a kifejezésre, ne pedig valamelyik a reklámkampányt pocskondiázó blogbejegyzés.
News Item A karácsony online szelleme
A karácsonyi készülődés időszakának legnépszerűbb és legnagyobb mértékben növekvő keresőkifejezései: Budapest, 2008. december 23. – Közeleg az év vége és ezzel együtt az év végi összesítések ideje is. Az elmúlt esztendőkkel ellentétben a Google idén nem az egész év, hanem csupán egy rövid, de keresések tekintetében annál intenzívebb időszak, a karácsonyi hajrá utolsó hete legnépszerűbb és legnagyobb mértékben növekvő keresőkifejezéseinek listáját adja közre. A toplista az aktualitás maga, főszerepben az ...
News Item Már magyarul is elérhető a Google Insights for Search
Budapest, 2009. augusztus 18. – A Google-n zajló keresések milliárdjaiba betekintést nyújtó szolgáltatás, az Insights for Search mától kezdve Keresési Trendek néven magyarul is elérhető. Segítségével térben és időben is megvizsgálható az egyes kifejezések népszerűsége, sőt különböző keresőkifejezések adatai is összehasonlíthatók.
News Item Google keresési trendek 2009. júliusban
A Google Magyarország által kiadott két sajtóközlemény az utazási piac és a pénzügyi szektor kapcsolódó keresőtrendjeit veszi górcső alá. A két közlemény következtetése, hogy "Júliusban piheni ki magát a magyar" illetve "A válság kitörése óta tudatosabban foglalkozunk pénzügyeinkkel".
News Item Internetre fel, váltsunk biztosítót!
Budapest, 2009. november 9. – A 2010-es év kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (KGFB) szezonjában ismét harcba szállnak a biztosítók, hogy elhódítsák egymástól az ügyfeleket. Az „ügyfélvadászat” elsődleges színtere az internet, hiszen a leendő „áldozatok” a weben fognak utánanézni a különböző kondícióknak. Ez azért is valószínű, mert egyre népszerűbbek a weben található biztosítási kalkulátorok és a cégek további kedvezményekkel kecsegtetnek online szerződéskötés esetén.
News Item Google keresési trendek - 2009. karácsony
Budapest, 2009. december 11. – Saját készítésű ajándékokkal lepik meg szeretteiket idén a magyarok — A karácsony közeledtével a Google keresőjében is egyre jobban látható az ajándékok iránt növekvő igény. Szignifikánsan emelkedik egyes termékek népszerűsége, míg másoké folyamatosan zuhan.
News Item Google Zeitgeist - Mire kerestünk 2009-ben?
Budapest, 2010. január 8. – A Google elkészítette 2009 legfelkapottabb keresési kifejezéseit tartalmazó visszatekintését. A listák összeállításában a Google-n zajló keresések milliárdjaiba betekintést nyújtó szolgáltatás, a Keresési Trendek segített.
News Item Magyar Google Zeitgeist 2010
Budapest, 2010. december 9. - A Google Zeitgeist 2010-zel betekintést nyerünk az online keresési trendek világába. Az eredmények szerint a politikai pártokra leadott keresések ugyan nem tükrözik népszerűségüket, számos egyéb adat azonban jó képet nyújt az aktuális társadalmi trendekről. Kiderül, hogy a játékok, a technológiai újdonságok és a közösségi oldalak mellett kiemelkedő figyelmet fordítunk a hazai és a nemzetközi eseményekre. Télen többet keresünk a szórakozás online fellelhető formáira, nyáron ...
Page Láthatóság a Google keresőben
Legyen szó fizetett vagy nem fizetett Google találatról, a puszta bekerülés önmagában még nem elég ahhoz, hogy a felhasználók szeme elé kerüljön az oldal, hiszen valamilyen módon ki is kell tűnni a több millió weboldal közül. A keresőláthatóságról, tehát arról, hogy milyen gyakran jelenik meg egy weboldal a látogatók szeme előtt, pedig egyrészt a Google dönt, másrészt pedig a felhasználók.
Page Ismeretlenek a keresőmarketing egyenletben
Számos ismeretlen tényező gátolja a hatékony keresőmarketing megjelenések felépítését: egyrészt nem tudjuk, hogyan keresnek az emberek, másrészt azt sem tudjuk pontosan, hogy hogyan rangsorolnak a keresők, továbbá mekkora a konkurencia az egyes kulcsszavak, találati rangsorok esetén.