Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 5 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

News Item Ne használj magyar keresőt!
Miskolczy Csaba, a Blogter ügyvezetője a közelmúltban a Kreatív Online-n meglehetősen szubjektív kirohanást intézett a weben terjeszkedő multi cégek ellen, már írása címében is egyértelműen a Google-t támadva. Mivel más mérvadó források is hajlamosak valamiféle romantikus webnacionalizmusra, ezért érdemes néhány tényt számba venni, hogy megértsük, miért fellegzett be egyszer s mindenkorra például a magyar keresőknek.
News Item Startlap.hu mint a Google alternatívája
Egy "igazi magyar" kereső iránti vágyakozásunk közben hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy már létezik egy olyan weboldal, ami valódi, használható alternatívát jelent a webes keresésre, magyarországi felhasználói bázisának mérete is vetekedik a Google-ével, ráadásul (holland származása és finn nevű tulajdonosa ellenére) igazi hungarikumnak számít: ez pedig a startlap.hu és a lap.hu odalak.
News Item 2. legjobb magyar kereső a külföldiek szerint
A közelmúltban többségében amerikai egyetemistákból álló hallgatóság számára tartottam vendégelőadóként interaktív előadást/szemináriumot a keresők felhasználói felületeivel, használhatóságával kapcsolatban, ahol a hallgatók feladata az volt, hogy mindenféle magyar tudás híján próbálják kitalálni, melyik lehet a második legnépszerűbb magyar kereső.
Page Google felhasználói és partnerei
A Google üzleti modellje meglehetősen egyedi abból a szempontból, hogy noha a látszat szerint a Google szinte összes szolgáltatása ingyenes, valójában egy meglehetősen szűk réteg az, aki "finanszírozza" mindezt, ezáltal lehetővé téve a szolgáltatások ingyenességét, legyen az a Google kereső vagy akár a Gmail.
Page Keresőoptimalizáló váltás
Valahol a keresőoptimalizálás nagykorúvá válását is jelzi, hogy egyre gyakrabban keresnek meg olyan ügyfelek, akik valamilyen okból elégedetlenek a jelenlegi keresőoptimalizáló cégükkel. Ilyen esetekben számtalan megfontolásra érdemes szempont alapján érdemes mérlegelni a váltás vagy a maradás lehetőségei között.