Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 7 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

News Item CSS Sprite a Google találati oldalain
Ha véletlenül valaki CSS támogatás nélkül töltené be a Google kereső valamilyen kifejezésre adott találati oldalát, egy furcsa képpel találja magát szembe, ahol látszólag értelem nélkül egymás mellé vannak zsúfolva különféle ikonok és logók. A valójában ez az ún. CSS Sprite technika eredménye, mely által gyorsabban töltődnek a Google oldalai.
News Item Weboldalak sebessége mint Google rangsorolási szempont
Bár már korábban is ismert volt, hogy a Google fontosságot tulajdonít a weboldalak betöltődési gyorsaságának, mind saját weboldalainál mind pedig azoknál a weboldalaknál, ahová látogatókat továbbít pl. keresőszolgáltatásai felől, először került mindez hivatalosan is deklarálásra a Google hivatalos blogjában.
News Item Google helyezések relativizálódása
Ahogy fejlődik a Google keresőszolgáltatása és a rangsorolási algoritmusai, úgy válik egyre személyre szabottabbá az, hogy a felhasználók egy adott kérdésükre milyen válaszokat kapnak. Ezzel a felhasználók számára jobb lesz a szolgáltatás, azonban mindez nem mellékesen némi problémát is fog okozni a keresőoptimalizálással foglalkozóknak...
Page Google mint információügynök
A Google kereső egy információközvetítő ügynökség, ami összeköti az információra vágyó embereket az információkat szolgáltató weboldalak tulajdonosaival. Tevékenységét az esetek túlnyomó többségében mindenféle ellenszolgáltatás nélkül végzi úgy, hogy csak a keresések egy kis százaléka esetén származik bevétele közvetítői tevékenységéből.
Page Gyenge konkurencia
Mivel idehaza még mindig kevés weboldal-tulajdonos foglalkozik érdemben keresőmarketinggel és még kevesebben csinálják ezt magas színvonalon, az ebből eredő relatív alacsony konkurencia miatt számos témakör esetén egyszerűen és alacsony árakon érhetünk el látványos eredményeket.
Page Helyezésjavítás
Nem fizetett találattal akkor érhetünk el jó helyezést egy keresőkifejezésre, ha a Google úgy értékeli, hogy a keresett kulcsszóval kapcsolatban mások által is hasznosnak tartott információval szolgálunk. A fizetett keresőhirdetések esetén pedig az információ hasznosságán túl számít az is, hogy mekkora bevételt generál hirdetésünk a Google számára.
Page Google felhasználói és partnerei
A Google üzleti modellje meglehetősen egyedi abból a szempontból, hogy noha a látszat szerint a Google szinte összes szolgáltatása ingyenes, valójában egy meglehetősen szűk réteg az, aki "finanszírozza" mindezt, ezáltal lehetővé téve a szolgáltatások ingyenességét, legyen az a Google kereső vagy akár a Gmail.