Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 24 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

Page Webes jelenlét fejlesztése vagy hirdetési felület vásárlása?
Míg a keresőoptimalizálás során elsősorban webes jelenlétünk fejlesztésébe invesztálunk, addig a keresőhirdetési kampányok, mint pl. az AdWords igénybevétele esetén a Google hirdetési felületein való megjelenést fizetjük meg.
Page AdWords, SEO és az időtényező
A Google AdWords nyújtotta fizetett hirdetések és a keresőoptimalizálás eredményének dinamikája között lényeges különbség van: míg egy AdWords kampánnyal szinte azonnal megjelenhetünk a keresőkben, addig a keresőoptimalizálás által csak hosszabb-rövidebb átfutási idővel.
Page Online marketing tanácsadás
Folyamatos online marketing tanácsadási szolgáltatásainkat általában olyan ügyfeleink veszik igénybe, akik jó Google helyezéseiket erős konkurencia mellett kívánják biztosítani, üzleti modelljük alapvetően a keresők felől érkező látogatókra épül, továbbá komplex webes jelenléttel rendelkeznek: bonyolult weboldalakkal vagy több weboldalból álló hálózatokkal jelennek meg a weben.
Page Keresőoptimalizálás elemzés
Az általunk elkészített SEO elemzés hasznos lehet mindenkinek, aki saját maga, vagy webfejlesztője segítségével szeretné elvégezni az optimalizáláshoz szükséges összes feladatot, pusztán egy rendszerezett összefoglaló útmutatásra van szüksége arról, hogy melyek a legfontosabb teendők, ehhez hogyan lásson hozzá és milyen fontos részletkérdésekre figyeljen a megvalósítás során.
Page Keresőmarketing előadás
E szolgáltatás különösen nagyobb weboldalak üzemeltetői számára lehet hasznos, ahol a weboldal tartalmi és technikai kérdéseivel egyszerre több kolléga foglalkozik, ezért fontos szempont, hogy mindannyian megismerhessék a keresőoptimalizálás, a tartalomgazdálkodás és a keresők igényeit is szem előtt tartó webfejlesztés lényegét, azaz egy mindennapi munkájuk során használható szemléletmódhoz jussanak.
Page Google optimalizálás
Ahhoz, hogy a Google kereső oldalain megjelenhessünk, szükséges, hogy weboldalunk tartalmazza a keresett kulcsszót. Ha pedig a keresők úgy látják, hogy egy kulcsszó fontos számunkra (ezért megjelenik a webhely fontos részein), akkor nagyobb eséllyel érhetünk el jó helyezéseket.
Page Yahoo! és Bing optimalizálás
A Yahoo! vagy a Bing keresők találati rangsoraiban előkelő helyezéseken való megjelenés hasonlóan érhető el, mint a Google kereső esetében, ezért az általunk használt módszerek szinte maguktól hasonlóan jó helyezéseket eredményeznek e konkurens keresőkben is. Magyar ügyfelek ritkán szokták kérni, és mi is ritkán javasoljuk célzottan a Yahoo! vagy a Bing helyezések javítását, hiszen e keresőket idehaza nagyságrendekkel kevesebben használják.
Page Keresőoptimalizálás ára
Olcsó-e vagy drága a keresőoptimalizálás? Attól függ, megengedhetjük-e magunknak azt, hogy weboldalunk hirdetéséért fizessünk. Mennyibe kerül a SEO? A Google optimalizálás ára attól is függ, hogy mennyi feladattal bízzuk meg a SEO szakembert. Nálunk mindenesetre nettó 40.000 forint a legolcsóbb keresőoptimalizálással kapcsolatos szolgáltatás.
Forum Keresőoptimalizálás fórum
Fórum a keresők segítségével történő látogatottságnövelésről.
News Item Google helyezések relativizálódása
Ahogy fejlődik a Google keresőszolgáltatása és a rangsorolási algoritmusai, úgy válik egyre személyre szabottabbá az, hogy a felhasználók egy adott kérdésükre milyen válaszokat kapnak. Ezzel a felhasználók számára jobb lesz a szolgáltatás, azonban mindez nem mellékesen némi problémát is fog okozni a keresőoptimalizálással foglalkozóknak...
News Item 7 év - 7 fontos mondat a SEO-ról
2004 októberében jegyezték be első keresőoptimalizálással foglalkozó saját domainnevem, az innen.hu-t. Az évforduló örömére álljon itt hét fontos, összegző mondat a Google optimalizálásról: ebből minden lényeges dolgot megtudhat a SEO-ról, és ezután már csak a részletekben kell meglelnie az ördögöt akár egyedül, akár a segítségünkkel...
News Item Google Pingvin update
Bár sokan sokfélét írnak, akár teljes megygyőződésből is, még mindig korai lenne arról írni, hogy a Google április végén bejelentett algoritmusfrissítése pontosan miért és milyen oldalakat vetett vissza a magyar weben, illetve milyen változásokat fog indukálni mindez a keresőoptimalizálás és a linképítés tekintetében. A tisztánlátás érdekében azonban néhány gondolatot talán érdemes megosztanom a saját tapasztalataim alapján.
News Item Keresőoptimalizálás, mint hivatás
Hogyan lehet jó keresőoptimalizáló szakemberré válni, mennyi idő alatt lehet beletanulni ebbe a SEO szakmába? Nemrég kaptam erre vonatkozó kérdést, amit részben a válasz összetettsége, részben pedig a különösen a válság miatt sokakban felmerülő pályamódosítás miatt talán többek érdeklődésére is számot tarthat.
News Item OldalGazda.eu Online Marketing oldal
Az oldalgazda.eu cím alatt új online marketing oldal indult, ahol az oldal tulajdonosa, Jároli József keresőmarketing szolgáltatásainak megismerése mellett számos, a keresőmarketinggel kapcsolatos, hasznos információhoz juthatnak a weboldaluk hatékony látogatottságnövelése iránt érdeklődők.
Page Miért rossz egy weboldal Google helyezése?
A legtöbb jónak és hibátlannak hitt weboldal esetében a szakmai hiányosságok tekintetében az igazság órája akkor jön el, amikor az oldal csak nem akar jó helyen feltűnni a megrendelő által fontosnak tartott kulcsszavakra a kereső találati rangsoraiban: a Google ugyanis azokat a minőségi webes jelenléttel rendelkező cégek oldalait jeleníti meg jó helyezéseken, melyek kialakítása során ráadásul figyelembe vették a keresők sajátos szempontjait is.
Page Hirdetés, ami komplexebb, mint gondolnánk
A hatékony keresőmegjelenés záloga még a fizetett keresőhirdetések esetében sem elsősorban, de a nem fizetett találatok esetén pedig végképp nem a pénz, hanem a megfelelő tartalom megfelelő formában való közzététele. Ennek mibenlétét azonban sokkal nehezebb megérteni, mint azt, hogy ha több pénzt fizetünk, akkor többször és jobb helyen jelenhetünk meg.
Page Keresőoptimalizálás lényege dióhéjban
A keresőoptimalizálás során a keresők felhasználói és a keresőprogramok speciális igényeinek megfelelően alakítjuk ki webes jelenlétünket annak érdekében, hogy minél több bevételt generáló látogatók érkezzenek hozzánk a nem fizetett keresőtalálatok által.
Page SEO mint a leglátványosabb hibák kiküszöbölése
Nap mint nap rengeteg rossz weboldal indul útjára, részben a megrendelő rossz elképzelései miatt, részben a webfejlesztő hozzá nem értése eredményeképp. A legtöbb hiba általában örökké rejtve marad, azonban ha nem található meg az oldal, ha nem érkezik egyetlen látogató, sem érdeklődő, akkor az sok weboldal-tulajdonost a probléma felderítésére sarkall — és itt jön képbe a SEO.
Page Keresőoptimalizáló váltás
Valahol a keresőoptimalizálás nagykorúvá válását is jelzi, hogy egyre gyakrabban keresnek meg olyan ügyfelek, akik valamilyen okból elégedetlenek a jelenlegi keresőoptimalizáló cégükkel. Ilyen esetekben számtalan megfontolásra érdemes szempont alapján érdemes mérlegelni a váltás vagy a maradás lehetőségei között.
Page Miért nem érdemes sok kulcsszóra optimalizálni?
Az könnyen belátható, hogy minél több kulcsszóra szeretnénk célzottan javítani a weboldal helyezéseit, az annál több munkát jelent. Ha azonban ugyanazt a munkamennyiséget szeretnénk néhány kiemelt kulcsszó helyett a lehetséges kulcsszavak szélesebb körére "elosztani", összességében sokkal rosszabb eredményt kapunk.
Page Bannerek keresőoptimalizálása
Különösen hosszabb távra szóló banneres hirdetések esetén olykor felmerül a kérdés, hogy hogyan lehetne ezt az alapjában véve csak a közvetlen látogatószerzésről szóló hirdetési formát a keresők felől érkező látogatottság növelésére is felhasználni. Noha ez technikailag lehetséges, a megvalósításnál érdemes néhány szempontot szem előtt tartani.
Page Meta tag ellenőrző és hasonlóan haszontalan SEO eszközök
Számos helyen érhetőek el ingyenesen vagy regisztráció után olyan SEO eszközök, melyek a weboldalak tartalmát "ellenőrzik" néhány olyan paraméter alapján, mint relevancia és kulcsszósűrűség. Ezek az eszközök azonban leginkább félrevezető, de gyakran irreleváns eredményekkel szolgálnak — kiváltképp, ha nem tudjuk, hogy a vizsgált faktoroknak mennyire kis szerepe van az oldal optimalizálásában.
Page Domainnév értéke a keresők szemében
A domainnevek sokak számára nyilvánvaló értékein túl rendelkeznek még néhány olyan tulajdonsággal, melyek alapján a keresők számára kifejezetten értékesnek vagy éppen teljességgel értéktelennek tűnhetnek.
Page Beszédes URL
Beszédes URL-nek nevezzük azokat az elérési útvonalakat, melyek elsősorban a felhasználók számára értelmezhetőek, másodsorban pedig a keresők számára, azáltal, hogy számunkra fontos kulcsszavakat tartalmaznak.