Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 10 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

Page "Csináld magad" AdWords kampányok
AdWords hirdetési kampányokat a keresőmarketing alapjainak ismerete nélkül is fel lehet állítani, ráadásul még azt sem lehet feltétlenül mondani, hogy a laikusok által készített kampányok eleve kudarcra ítéltettek. Van azonban néhály típushiba, ami a legtöbb, keresőmarketing szakember közreműködése nélkül készített kampányra egyaránt jellemző.
News Item Top 30 kulcsszó - a linképítők szerint
Melyik az a 30 legnépszerűbb kulcsszó, mellyel kapcsolatban a legaktívabbak a linképítő cégek, magyarul melyek azok a kifejezések, melyekkel kapcsolatban a legnehezebb eredményeket jó helyezést elérni a Google találatai között?
News Item Magyar Google Zeitgeist 2010
Budapest, 2010. december 9. - A Google Zeitgeist 2010-zel betekintést nyerünk az online keresési trendek világába. Az eredmények szerint a politikai pártokra leadott keresések ugyan nem tükrözik népszerűségüket, számos egyéb adat azonban jó képet nyújt az aktuális társadalmi trendekről. Kiderül, hogy a játékok, a technológiai újdonságok és a közösségi oldalak mellett kiemelkedő figyelmet fordítunk a hazai és a nemzetközi eseményekre. Télen többet keresünk a szórakozás online fellelhető formáira, nyáron ...
Page Kulcsszóbővítés
Többféle kulcsszóra, több találati rangsorban megjelenni a fizetett Google hirdetések esetén újabb kulcsszavak hozzáadásával, míg a nem fizetett Google találatok esetén weboldalunk tartalmának bővítésével lehetséges.
Page Kulcsszavak típusai népszerűség szerint
A Google keresőben használt keresőkifejezéseket népszerűségük szerint jól elkülöníthető csoportokba sorolhatjuk. E háromféle kifejezéscsoport megcélzása esetén pedig másképp érdemes élni a kulcsszóbővítés és a helyezésjavítás keresőmarketing technikáival.
Page Kulcsszavak típusai téma szerint
Azokat a kulcsszavakat, vagyis találati rangsorokat, melyek segítségével oldalunkra találhatnak leendő ügyfeleink, témakör szerint is többféle csoportba sorolhatjuk. Saját témáinkon túl ugyanis a konkurens témák és a leendő ügyfeleinkre jellemző egyéb tipikus keresőkifejezések is számításba jöhetnek a potenciális ügyfelek elérésénél.
Page Miért nem érdemes sok kulcsszóra optimalizálni?
Az könnyen belátható, hogy minél több kulcsszóra szeretnénk célzottan javítani a weboldal helyezéseit, az annál több munkát jelent. Ha azonban ugyanazt a munkamennyiséget szeretnénk néhány kiemelt kulcsszó helyett a lehetséges kulcsszavak szélesebb körére "elosztani", összességében sokkal rosszabb eredményt kapunk.
Page Domainnév értéke a keresők szemében
A domainnevek sokak számára nyilvánvaló értékein túl rendelkeznek még néhány olyan tulajdonsággal, melyek alapján a keresők számára kifejezetten értékesnek vagy éppen teljességgel értéktelennek tűnhetnek.
Page Keresőoptimalizált URL
Túl azon, hogy olyan elérési útvonalakat hozunk létre, melyeket akár a felhasználók, akár a keresők "el tudják olvasni", létezik még néhány szempont, amit ezen túlmenően érdemes lehet figyelembe venni a weboldalak keresőoptimalizálása során.
Page Kulcsszavak a domainnévben
Domainnév-választás esetén az egyik leggyakoribb dilemma, hogy érdemes-e kulcsszavakat szerepeltetni egy domainnévben még akkor is, ha ezáltal hosszabbá és a látogatók számára nehezebben megjegyezhetővé válik. Noha a választ minden weboldalra egyformán érvényes egyszerű szabályokkal megfogalmazni nem lehet, azonban érdemes áttekinteni néhány fontosabb tényezőt.