Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 11 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

News Item CSS Sprite a Google találati oldalain
Ha véletlenül valaki CSS támogatás nélkül töltené be a Google kereső valamilyen kifejezésre adott találati oldalát, egy furcsa képpel találja magát szembe, ahol látszólag értelem nélkül egymás mellé vannak zsúfolva különféle ikonok és logók. A valójában ez az ún. CSS Sprite technika eredménye, mely által gyorsabban töltődnek a Google oldalai.
News Item A Google bejelentette új Instant Előnézetek alkalmazását
Budapest,  2010. november 9. – A Google ma bemutatta legújabb keresési fejlesztését – egy gyors és interaktív eszközt, amely a találatokat vizuálisan megjeleníti egy előnézeti kép formájában, ezáltal könnyebben eldönthetjük, hogy melyik oldal felel meg leginkább a keresési feltételeinknek.
Page Reklám, ami nem látszik reklámnak
A Google találati rangsoraiban megjelenő fizetett hirdetések sem látszanak kifejezetten reklámnak, de egy jó helyezésen megjelenő nem fizetett találatot aztán végképp senki sem értékel hirdetésként, így az előkelő helyezéseken megjelenő információk és üzleti ajánlatok felé sokkal nagyobb bizalommal fordulnak az emberek, mint egy hagyományos hirdetési forma által megjelenített üzenet esetén.
Page Organikus találatok és Google hirdetések
A Google találati listáiban kétfajta megjelenési lehetőség létezik, melyek bár hasonlóan néznek ki, működésük logikája gyökeresen más. Míg a Hirdetések között a Google AdWords keresőhirdetési rendszer segítségével jelenhetünk meg, addig a nem fizetett vagy organikus találatok között weboldalunk szöveges tartalma alapján van esélyünk feltűnni.
Page Keresőhelyezések
A keresőláthatóság egyik döntő tényezője, hogy hol jelenik meg a weboldal kivonata a Google adott találati rangsorában: hanyadik helyezésen illetve melyik találati oldalon, továbbá melyik találati oszlopban.
Page Találati rangsorok
Mivel nincs olyan témakör, melyhez csak és kizárólag egy kulcsszó, azaz egy találati rangsor tartozna, ezért korántsem mindegy, hogy mely találati rangsorokban, mely keresőkifejezésekkel kapcsolatban jelenik meg egy keresőhirdetés vagy nem fizetett weblapkivonat, hiszen a keresőláthatóság attól is függ, hogy az egyes találati rangsorokat hány felhasználó tekinti meg.
Page Weblapkivonatok
Hiába válik láthatóvá weboldalunk a keresőkben, ha nem kelti fel a felhasználók érdeklődését, akkor nem feltétlenül kattintanak. Ezért a láthatóságon túl fontos az is, hogy a weblapkivonatok és a keresőhirdetések milyen üzenetet tartalmaznak.
Page Kulcsszóbővítés
Többféle kulcsszóra, több találati rangsorban megjelenni a fizetett Google hirdetések esetén újabb kulcsszavak hozzáadásával, míg a nem fizetett Google találatok esetén weboldalunk tartalmának bővítésével lehetséges.
Page Ismeretlenek a keresőmarketing egyenletben
Számos ismeretlen tényező gátolja a hatékony keresőmarketing megjelenések felépítését: egyrészt nem tudjuk, hogyan keresnek az emberek, másrészt azt sem tudjuk pontosan, hogy hogyan rangsorolnak a keresők, továbbá mekkora a konkurencia az egyes kulcsszavak, találati rangsorok esetén.
Page Kulcsszó fontossága mások szerint
A külvilág számára egy weblap egy adott kulcsszóval kapcsolatban annál fontosabbnak számít a Google szemében, minél régebb óta, minél több és fontosabb webhely linkeli a weblapot a kulcsszónak megfelelő szövegkörnyezetből.
Page Google találatok száma
Ha rákeresünk egy kulcsszóra, a Google megjelenít egy becsült számot arra vonatkozóan, hogy hány olyan weblapot tart nyilván, melyen szerepel a keresett kifejezés. Gyakori tévedés, amikor egy adott kulcsszóval kapcsolatban a konkurencia nagyságát csak a kijelzett találatok számával próbálják mérni, vagy amikor egy SEO-val foglalkozó cég referenciaként feltüntetett kulcsszóhelyezései mellett rendre feltünteti a találatok számát is, a helyezés elérésének nehézségét illusztrálandó.