Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 14 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

Page Mi a szerepem a látogatottságnövelésben?
Bár a külvilág a keresőmarketinggel foglalkozó szakembereket általában szimplán marketingesként könyveli el, azonban legtöbb munkám ennél jóval összetettebb. A weboldalak látogatottságának növelése során ugyanis gyakran webismereti kérdésekben segítem ügyfeleimet, hiszen míg a megrendelő nem ismeri a weblapkészítés tartalmi és funkcionális kérdéseit, addig a webfejlesztő általában csak keveset tud a keresők és a látogatók "működéséről".
News Item Irja be a Google-ba: Louis Galéria
Érdekes látni amikor az interneten otthonosan mozgó emberek számára evidens dolgok megtalálják az utukat az offline világban is, mint azt a Louis Galéria példája is mutatja. A múltkoriban a Budapesti Piac-ban észrevett hirdetésben ugyanis a hirdető weboldalának címe helyett nemes egyszerűséggel csak annyit írt: "Írja be a Google-ba: Louis Galéria"
News Item Szeretem a bankom
A Budapest Bank alapjában véve Facebook-os kampányának van némi keresőmarketinges metszete is, amikor is arról beszél a bank reklámembere, hogy miért nem jelenik meg semmi a "szeretem a bankom" kifejezésre rákeresve. Már csak azt kell elérnie a hirdetőnek, hogy lehetőleg az ő oldalai jöjjenek ki elsőnek erre a kifejezésre, ne pedig valamelyik a reklámkampányt pocskondiázó blogbejegyzés.
News Item Internetgalaxis.com: digitális útikalauz (nem csak) stopposoknak
Új online médiatérkép-alkalmazást mutatott be a Neo Interactive ügyvezetője, Soós Gergely a DigitalFestival konferencián. Az ingyenesen használható 3D web-térkép nem csak a médiatervezők, hanem a szélesebb, az online médiakínálat iránt érdeklődő közönség számára is átláthatóvá és rendszerezhetővé teszi a magyarok által böngészett webes kínálatot.
News Item Már magyarul is elérhető a Google Insights for Search
Budapest, 2009. augusztus 18. – A Google-n zajló keresések milliárdjaiba betekintést nyújtó szolgáltatás, az Insights for Search mától kezdve Keresési Trendek néven magyarul is elérhető. Segítségével térben és időben is megvizsgálható az egyes kifejezések népszerűsége, sőt különböző keresőkifejezések adatai is összehasonlíthatók.
News Item Google keresési trendek 2009. júliusban
A Google Magyarország által kiadott két sajtóközlemény az utazási piac és a pénzügyi szektor kapcsolódó keresőtrendjeit veszi górcső alá. A két közlemény következtetése, hogy "Júliusban piheni ki magát a magyar" illetve "A válság kitörése óta tudatosabban foglalkozunk pénzügyeinkkel".
News Item Google keresési trendek - 2009. karácsony
Budapest, 2009. december 11. – Saját készítésű ajándékokkal lepik meg szeretteiket idén a magyarok — A karácsony közeledtével a Google keresőjében is egyre jobban látható az ajándékok iránt növekvő igény. Szignifikánsan emelkedik egyes termékek népszerűsége, míg másoké folyamatosan zuhan.
News Item Google Zeitgeist - Mire kerestünk 2009-ben?
Budapest, 2010. január 8. – A Google elkészítette 2009 legfelkapottabb keresési kifejezéseit tartalmazó visszatekintését. A listák összeállításában a Google-n zajló keresések milliárdjaiba betekintést nyújtó szolgáltatás, a Keresési Trendek segített.
Page Google keresővel mindenki elérhető
Szinte mindenki, aki internetezik, rendszeresen használja a keresőket: Magyarországon pedig a kereső egyet jelent a Google-lel, miképp a világ nagy részén is. Olyan ez, mintha csak egyetlen tévécsatornán kellene hirdessünk annak érdekében, hogy az összes tévénézőt elérhessük.
Page Google optimalizálás mint hirdetés
A keresőoptimalizálás felfogható egyszerűen egy speciális hirdetési formaként is, ahol a megjelenésért nem pénzzel kell fizetni, hanem elsősorban olyan információk publikálásával, melyeket keresnek az emberek, másodsorban weboldalunk azon külső jegyeknek megfelelő beállításával, melyeket a Google vizsgál annak eldöntése érdekében, hogy releváns információforrás-e az oldalunk.
Page SEO mint a leglátványosabb hibák kiküszöbölése
Nap mint nap rengeteg rossz weboldal indul útjára, részben a megrendelő rossz elképzelései miatt, részben a webfejlesztő hozzá nem értése eredményeképp. A legtöbb hiba általában örökké rejtve marad, azonban ha nem található meg az oldal, ha nem érkezik egyetlen látogató, sem érdeklődő, akkor az sok weboldal-tulajdonost a probléma felderítésére sarkall — és itt jön képbe a SEO.
Page Médiaismeret hiánya
Sokan egyáltalán el sem jutnak addig a pontig, hogy egyáltalán képbe jöjjön számukra a web mint hatékony hirdetési, növekedési, és úgy általában vállalkozástámogatási lehetőség. Nincsenek tisztában azzal, hogy manapság gyakorlatilag bármilyen szolgáltatás vagy termék estén lehetséges olcsón ügyfeleket szerezni egy keresőbarát weboldalra alapozott internetes jelenlét segítségével, de akár egy új vállalkozás beindítása is lehetséges kizárólag a keresők felől érkező forgalomra hagyatkozva.
Page Szakmai hozzáértés hiánya
Mint ahogy egy könyv létrehozásához is több szakma együttes munkája szükséges — kezdve az írótól a tipográfuson át a nyomdászig — egy sikeres weboldal megalkotásához is számos szakma képviselőjének kellene hatékonyan együttműködnie. Mivel a webfejlesztés nem tekinthet vissza évszázados múltra, így nemhogy az egyes szakágak közti munkamegosztás nem alakulhatott ki, de sokan bizonyos tevékenységek létjogosultságával sincsenek tisztában.
Page Domainnév elsődleges értékei
Az oldalgazdák számára egy domainnév akkor lehet önmagában értékes, ha egyezik egy-egy egyszerű és gyakran használt kulcsszóval vagy pedig egy offline világban már bevezetett márkanévvel, brand-el; vagy pedig nagyon hasonlít rá.