Személyes eszközök
Ön itt áll: Főoldal

Did you not find what you were looking for? Try the Összetett keresés to refine your search.

Keresés eredménye 54 elem felelt meg a feltételnek.

Subscribe to an always-updated feed of these search terms

Page Milyen az értékes webkatalógus?
A linkgyűjteményekkel linkeket építő weboldal-tulajdonosok számára gyakran felmerülő kérdés, hogy érdemes-e egy adott linkgyűjteménybe bejegyezniük weboldalukat, azaz a linkajánlással töltött időért cserébe vajon mekkora haszon várható a látogatottság növekedése és a helyezések javulása tekintetében.
Page Kattintás alapú hirdetés
A hagyományos hirdetési rendszerekhez képest a legnagyobb különbség az AdWords esetén, hogy a hirdetésünk megjelenítéséért csak akkor kell fizetni, ha a hirdetést megtekintő látogató rá is kattint hirdetésünkre.
Page Reklámbevételek maximalizálása
Attól függetlenül, hogy csak a kattintások után számláz a Google a felületeit használó hirdetőknek, az AdWords hirdetési rendszer a Google bevételeinek maximalizálását is szolgálja. Ehhez pedig vagy a kattintások gyakoriságát, vagy pedig az egy kattintásért fizetett árat kell maximalizálni.
Page Hirdetések rangsorolása
A kattintás alapú hirdetési rendszer lényegéből eredően a Google szabadon döntheti el, hogy hol jeleníti meg hirdetésünk, így egy adott kulcsszóra potenciálisan megjeleníthető hirdetések közül azokat teszi a legjobb helyekre, melyek révén a saját bevételei a legmagasabbak lehetnek.
Page Licitek kezelése
Az AdWords hirdetési rendszerében a kattintások ára a keresletnek és a kínálatnak megfelelően dinamikusan változik. Minél több látogatót, minél több hirdető, minél nagyobb haszon reményében szeretne megszerezni, minél kevesebb érdeklődő közül, annál többe fog kerülni egy kattintás.
Page Keresőmarketinges és hirdetői megközelítés
A Google AdWords keresőhirdetési rendszer segítségével hirdető ügyfelek számára gyakran az elsődleges probléma, hogy a hirdetésük megjelenik-e bizonyos kulcsszavakra, illetve egy adott összegű licit esetén miért nem jelenik meg jobb helyen. A keresőmarketinges megközelítés viszont a másik oldaláról nézi mindezt: mennyi pénzért hány, valóban érdeklődő látogatót tudtunk szerezni, függetlenül attól, hol is jelent meg a hirdetés.
Page Google viszonya a SEO-hoz és az AdWords-höz
A Google hozzáállása a keresőfelületén elérhető különböző megjelenési lehetőségekhez igencsak eltérő: míg a fizetett hirdetési lehetőséget költséges reklámkampányokkal támogatja, a keresőoptimalizálást csak jóval visszafogottabban népszerűsíti ill. támogatja. Emögött azonban nincsen semmiféle összeesküvés-elmélet, csupán egyszerű üzleti számítás.
Page Webes jelenlét fejlesztése vagy hirdetési felület vásárlása?
Míg a keresőoptimalizálás során elsősorban webes jelenlétünk fejlesztésébe invesztálunk, addig a keresőhirdetési kampányok, mint pl. az AdWords igénybevétele esetén a Google hirdetési felületein való megjelenést fizetjük meg.
Page Online marketing tanácsadás
Folyamatos online marketing tanácsadási szolgáltatásainkat általában olyan ügyfeleink veszik igénybe, akik jó Google helyezéseiket erős konkurencia mellett kívánják biztosítani, üzleti modelljük alapvetően a keresők felől érkező látogatókra épül, továbbá komplex webes jelenléttel rendelkeznek: bonyolult weboldalakkal vagy több weboldalból álló hálózatokkal jelennek meg a weben.
Page Keresőoptimalizálás elemzés
Az általunk elkészített SEO elemzés hasznos lehet mindenkinek, aki saját maga, vagy webfejlesztője segítségével szeretné elvégezni az optimalizáláshoz szükséges összes feladatot, pusztán egy rendszerezett összefoglaló útmutatásra van szüksége arról, hogy melyek a legfontosabb teendők, ehhez hogyan lásson hozzá és milyen fontos részletkérdésekre figyeljen a megvalósítás során.
Page Keresőmarketing előadás
E szolgáltatás különösen nagyobb weboldalak üzemeltetői számára lehet hasznos, ahol a weboldal tartalmi és technikai kérdéseivel egyszerre több kolléga foglalkozik, ezért fontos szempont, hogy mindannyian megismerhessék a keresőoptimalizálás, a tartalomgazdálkodás és a keresők igényeit is szem előtt tartó webfejlesztés lényegét, azaz egy mindennapi munkájuk során használható szemléletmódhoz jussanak.
Page Keresőhirdetések kezelése
Ha a látogatottság növelése érdekében már megtette a legfontosabb lépéseket, de szeretne még több látogatót szerezni a keresők felől, vagy olyan kulcsszavakra (például a konkurencia, vagy egyéb kapcsolódó témák kulcsszavaira) szeretne jó helyezéseket elérni, melyekre az oldal optimalizálásának segítségével nem lehet gazdaságosan szert tenni, bízzon meg Bennünket keresőhirdetéseinek beállításával és optimalizálásával.
Page Professzionális linképítés
Linkmarketinggel kapcsolatban igény szerint nemcsak tanácsadást vagy konkurenciaelemzést vállalunk, hanem "saját kézzel" is végezzük ügyfeleink linkjeinek építését akár különálló szolgáltatásként, akár egyéb szolgáltatásokhoz kapcsolódóan. Többféle linképítési csomaggal állunk ügyfeleink rendelkezésére, melyek során első lépésben a különböző linkgyűjteményekben rejlő lehetőségeket aknázzuk ki.
Page Keresőbarát webfejlesztés
Egyedi koncepció alapján, letisztult, tetszetős küllemű, az ügyfelek által is könnyen módosítható weboldalakat fejlesztünk a WordPress tartalomkezelő rendszer segítségével. A webfejlesztés során különös hangsúlyt fektetünk a keresők és a keresők felhasználóinak igényeire, továbbá igénybe vesszük a modern technológia lehetőségeit annak érdekében, hogy a közvetlenül hasznot nem hozó feladatokkal (programozás, design) minél kevesebbet kelljen foglalkozni.
Page Célközönség meghatározása
Legyen szó új vagy meglévő weboldalak keresőoptimalizálásáról vagy keresőhirdetés kampány felállításáról, az első lépés mindig a célközönség, a célok és lehetőségek behatárolása, hiszen ez alapján lehet megalkotni a megfelelő stratégiát: milyen kulcsszavakra, milyen üzenetekkel jelenjék meg a weboldal a keresőkben.
Page Google optimalizálás
Ahhoz, hogy a Google kereső oldalain megjelenhessünk, szükséges, hogy weboldalunk tartalmazza a keresett kulcsszót. Ha pedig a keresők úgy látják, hogy egy kulcsszó fontos számunkra (ezért megjelenik a webhely fontos részein), akkor nagyobb eséllyel érhetünk el jó helyezéseket.
Page AdWords Hirdetések
Olyan kulcsszavak esetén, melyekre nem akarunk vagy nem tudunk jó helyezéseken megjelenni, a Google fizetett szponzorált találatai segítségével jelenhet meg oldalunk.
Page Keresőoptimalizálás ára
Olcsó-e vagy drága a keresőoptimalizálás? Attól függ, megengedhetjük-e magunknak azt, hogy weboldalunk hirdetéséért fizessünk. Mennyibe kerül a SEO? A Google optimalizálás ára attól is függ, hogy mennyi feladattal bízzuk meg a SEO szakembert. Nálunk mindenesetre nettó 40.000 forint a legolcsóbb keresőoptimalizálással kapcsolatos szolgáltatás.
News Item Szeretem a bankom = Online marketing látlelet
A Budapest Bank "Szeretem a bankom" avagy "Dalbir kérdez" hirdetési kampánya jó példát mutat arra, hogy a nagy cégek mennyire mostohán bánnak az online marketing kínálta lehetőségekkel: a SEM még csak-csak eszébe jutott a bank reklámügynökségének is, a SEO-ra néhány specialistán túl pár élelmes blogger is rástartolt, az SMO-val azonban OldalGazdán kívül eddig csak egy ember foglalkozott.
News Item 7 év - 7 fontos mondat a SEO-ról
2004 októberében jegyezték be első keresőoptimalizálással foglalkozó saját domainnevem, az innen.hu-t. Az évforduló örömére álljon itt hét fontos, összegző mondat a Google optimalizálásról: ebből minden lényeges dolgot megtudhat a SEO-ról, és ezután már csak a részletekben kell meglelnie az ördögöt akár egyedül, akár a segítségünkkel...
Page Hozzáférés a Google Analytics látogatottsági statisztikákhoz (régi felületen)
Rövid összefoglaló leírás a Google Analytics látogatottsági statisztikai rendszerbe való belépésről, az Analytics főbb menüpontjairól és az ott található látogatottsági statisztikák fajtáiról.
Page Miért rossz egy weboldal Google helyezése?
A legtöbb jónak és hibátlannak hitt weboldal esetében a szakmai hiányosságok tekintetében az igazság órája akkor jön el, amikor az oldal csak nem akar jó helyen feltűnni a megrendelő által fontosnak tartott kulcsszavakra a kereső találati rangsoraiban: a Google ugyanis azokat a minőségi webes jelenléttel rendelkező cégek oldalait jeleníti meg jó helyezéseken, melyek kialakítása során ráadásul figyelembe vették a keresők sajátos szempontjait is.
Page Google mint információügynök
A Google kereső egy információközvetítő ügynökség, ami összeköti az információra vágyó embereket az információkat szolgáltató weboldalak tulajdonosaival. Tevékenységét az esetek túlnyomó többségében mindenféle ellenszolgáltatás nélkül végzi úgy, hogy csak a keresések egy kis százaléka esetén származik bevétele közvetítői tevékenységéből.
Page Reklám, ami nem látszik reklámnak
A Google találati rangsoraiban megjelenő fizetett hirdetések sem látszanak kifejezetten reklámnak, de egy jó helyezésen megjelenő nem fizetett találatot aztán végképp senki sem értékel hirdetésként, így az előkelő helyezéseken megjelenő információk és üzleti ajánlatok felé sokkal nagyobb bizalommal fordulnak az emberek, mint egy hagyományos hirdetési forma által megjelenített üzenet esetén.
Page Hirdetés, ami komplexebb, mint gondolnánk
A hatékony keresőmegjelenés záloga még a fizetett keresőhirdetések esetében sem elsősorban, de a nem fizetett találatok esetén pedig végképp nem a pénz, hanem a megfelelő tartalom megfelelő formában való közzététele. Ennek mibenlétét azonban sokkal nehezebb megérteni, mint azt, hogy ha több pénzt fizetünk, akkor többször és jobb helyen jelenhetünk meg.
Page Üzleti elképzelések rendszerszintű átgondolása
Mivel nem lehet csak úgy általában a Google-ön hirdetni, ezért a hatékony keresőjelenlét érdekében nagyon pontosan be kell tudnunk határolni, hogy milyen találati rangsorokban, hogyan szeretnénk megjelenni. Ha ugyanis nem tudjuk elég szabatosan megfogalmazni üzleti koncepciónk, akkor sosem fogjuk tudni céljainkat megfelelően lefordítani azt a keresőmegjelenés során kulcsszerepet játszó keresőkifejezésekre.
Page Harmadik fél szerepe a keresőjelenlét kialakításában
Ha üzleti elképzeléseinket pontosan meg tudjuk fogalmazni, a következő lépés, hogy mindez tükröződjék is webes jelenlétünkben. Ha valami nem látszik weboldalunkon, az sosem fog látszani a keresőkben sem, ezért törekedni kell arra, hogy lehetőleg ne maradjon le semmilyen fontos információ, így az összes fontos helyen legyen esélyünk megjelenni a Google találati listáiban.
Page Üzleti célok és a keresőmarketing lehetőségei
Ha az összes szükséges tudás és lehetőség birtokában vagyunk, hogy jó helyezéseken jelenjünk meg szinte bárhol a Google-ben, még mindig hátravan egy fontos kérdés eldöntése: a számtalan lehetőség közül melyik kulcsszavakra, milyen üzenetekkel érné meg leginkább megjelenni a keresőkben, és ezek közül melyek egyeztethetőek össze üzleti elképzeléseinkkel.
Page Organikus találatok és Google hirdetések
A Google találati listáiban kétfajta megjelenési lehetőség létezik, melyek bár hasonlóan néznek ki, működésük logikája gyökeresen más. Míg a Hirdetések között a Google AdWords keresőhirdetési rendszer segítségével jelenhetünk meg, addig a nem fizetett vagy organikus találatok között weboldalunk szöveges tartalma alapján van esélyünk feltűnni.
Page Láthatóság a Google keresőben
Legyen szó fizetett vagy nem fizetett Google találatról, a puszta bekerülés önmagában még nem elég ahhoz, hogy a felhasználók szeme elé kerüljön az oldal, hiszen valamilyen módon ki is kell tűnni a több millió weboldal közül. A keresőláthatóságról, tehát arról, hogy milyen gyakran jelenik meg egy weboldal a látogatók szeme előtt, pedig egyrészt a Google dönt, másrészt pedig a felhasználók.